Det bästa och det sämsta

Tror att jag kan berätta om min otroligt händelserika dag - ironi - bäst genom att ge er några + och - från dagen.
 
+ Jag är otroligt nöjd över min prestation på matte provet.
   Helt klart det absolut bästa provet jag har gjort under hela min skolgång. Låg fortfarande flera sidor efter i matten
   så jag lusläste sammanfattningen samtidigt som jag plugga franska.
+ Mina bamsetidningar är sålda!
   En köpare kommer idag för att köpa alla mina bamsetidningar. För det första blir ajg av med skräpet, får 500:- ner
   i fickan och som pricken över i't får jag skjuts hem! Helt klart värt det!
+ Stormen är över.
    Det snöar knappt, blåser inte och är inte särskilt kallt ute. Vädret är bara mysigt - ett sådant där perfekt
    vinterväder då man bara vill vara ute hela dagen egentligen!
 
- Nästan alla bussarna i hela länet är inställda.
  Inklusive bussen som skulle ta mig till stallet. Har super koll på sl.se för att se ifall bussarna går igång igen.
  Chansen är liten då de är inställda pågrund av halkrisk, men man kan ju alltid hoppas. Idag hade verkligen varit
  det perfekta ridvädret. Massa snö, vindstilla och perfet temperatur. Skulle ha varit perfekt!!
- Jag kan som sagt innan inte åka till stallet idag..
- Jag failade totalt på franskaprovet.
   Jag har nog aldrig gjort ett såhär dåligt prov i hela min skolgång.. Jag kommer förmodligen få mitt första F
   någonsin i franska - och jag är verkligen inte nöjd! Jag skulle kunna vara besviken på mig själv, men jag har
   faktiskt pluggat massor!
- Jag har tappat bort en 50lapp.
 

Publicerat den 2012-12-06 - klockan 13:24:02






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback