Första dagen i lägenheten

Eller hehhe... Jag sov ju hos A, men jag åt frukost och fixade mig i lägenheten! Det räknas!

Jag har träningsverk i hela kroppen! Stallet igår var ingen dans på rosor inte, men roligt var det.
Vi galopperade i djupsnö, travade i djupsnö och skrittade i djupsnö. Sen skottade jag undan en hel del snö för att vi skulle kunna ge ansilage åt hästarna i hagen. Så jag är välförtjänt av lite träningsverk. Witezz har fått snösulor och tåbroddar, hon tycker nog att det är lika skönt som jag tycker att slippa halka runt!

Idag är det en lång dag i skolan... Efter skolan ska jag packa upp lite kläder, kanske kan mamma och Hasse hämta lite möbler. Sen går jag nog till A och tittar på julkalendern, hehe. Inget internet och ingen TV i lägenheten, då tar man vad andra har! Sen tränar jag lite judo ikväll också. Judo är så satans jäkla kuuul! Vill träna fler dagar i veckan, så jag hoppas nästa termin har bättre träningsdagar!
 

Publicerat den 2012-12-17 - klockan 09:21:00





Fan e det du?! snacka om badass kommer inte vilja bråka med dig ;)

2012-12-17 » 10:28:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback