I miss you a little too much, too often and a little more every day

Nu är det riktig countdown till julen. Jag vet det mesta jag kommer få  julklapp och är så nöjd jag kan bli! Man skulle kunna tycka att det är lite tråkigt, men jag får hellre något jag vill ha än något jag inte vill ha!

Efter en ovanligt seg dag i skolan, alldeles för många skumtomtar och magen full av julmust sitter jag nu i soffan och inväntar bussen till stallet. Fajitas tillbehören är inhandlade även dom och jag var helt seriöst på väg att dö ett antal gånger på vägen hem. Jag är alldeles för klumpig för snö och is.

På söndag kommer Pappa hit, han firar jul med oss och jag kunde inte bli mer glad. Saknar han jätte mycket och det var länge sedan sist nu! Jag har inte sådär jätte bra kontakt med min Pappa, så när jag helt plötsligt får ett sms där det står "love you" så blir jag bara helt varm i hela kroppen.

Min bror hade inte sådär jätte bra kontakt med sin pappa heller, de hade inte pratat på nått år när Pappa'n gick bort. Sorgen var stor och jag känner att jag inte vill gå igenom samma sak. Därför tycker jag att det är jätteviktigt att hålla en någorlunda bra kontakt iallafall! Tycker Pappa sköter sig riktigt bra än så länge, haha.

Hur är det med er? Är det någon förälder eller släktning som ni har lite halvtaskig kontakt med? Berätta!
 

 
 
 
 
 
 

Publicerat den 2012-12-20 - klockan 13:13:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback