Jobbar på som sjutton..

2 prov denna vecka och 1 redovisning - är jag redo för nått av dem? nej..
Har matteprov, franskaprov och redovisning i engelska/samhällskunskap. Jag ligger 15sidor efter i matten, jag förstår nästan inget av franskan och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva till engelskan/samhällskunskapen.. Det går bra nu.
 
Imorgon tar vi nya tag och börjar måndagen med 2h naturkunskap - wiho.. 2 lektioner till efter det och sen går jag hem till A, och inväntar judoträning. Skönt å slippa åka hem emellan eftersom att jag ändå inte hinner mer än stänga dörren i princip så går bussen. Ser fram emot judon - ta ut mina inreaggressioner på de stackars 11åringarna. Skämt å sido så kommer det nog vara jag som ligger på backen.
 
Pratade med Marielle igår, satan så skönt att bara få prata ut. Tror inte det finns någon som lyssnar så bra som hon - och även om man inte alltid håller med om vad hon tycker man ska göra så ger hon i allafall förslag istället för de där klassiska - "jag finns iallafall om du vill prata". Vi pratade om allt från killar och familjen till stallet och skolan.All kärlek till henne.
 
På tisdag återser jag min fina, eller ser och ser.. när jag kommer till stallet är det becksvart ute. Men jag får iallafall känna hennes kropp under min - ni vettiga människor förstod vad jag menade!!!

Hur har ni det nu - mycket i skolan inför jul?
 
 

Publicerat den 2012-12-02 - klockan 22:15:44






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback