Julklappisar

Julen är avklarad. Har myst med familjen, ätit mycket mat och choklad, öppnat julklappar och myst med pojkvännen och hans familj och släkt. Helt suverän dag om jag får säga det själv!

I julklapp fick jag:
  • 1300:-
  • 300:- presentkort på H&M
  • En "spargris"/kassaskrin
  • Justin Bieber's bok - Just getting started
  • 2 parfymer, en "okänd" och en Paris Hilton
  • 3 par vantar
  • 2 par tjocka sockor
  • Ett headset till datan
  • En klocka
  • En Justin Bieber affisch
Jätte nöjd med allt, fick det jag önskade mig och lite till. Imorgon blir det stallet. Åker tidigt på morgonen och kommer hem i tid för att se på bio med Pappa och småsyskonen. Kanske följer A med också, det återstå att se. Vi ska se Berättelsen om lilla Pi, låter som en bra film tycker jag, och jag ser framemot att se den! Specielt med tanke på sällskapet!

Kvällen avslutar jag här i A's rum. Tillbringar julnatten med någon jag verkligen tycker om! Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra jul! Kram på er.

Publicerat den 2012-12-25 - klockan 00:57:40






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback