Maybe I'm scared because you mean more to me then anyone other person

Man gör inte om samma misstag flera gånger, right? Men om man har gjort det - vad gör man då?
Jag hade ingen lösning på det då, och jag har ingen lösning på det nu.

Jag är rädd. Rädd att denne person ska ta min plats, precis som förra gången. Du sa att du var annorlunda, att du inte var som honom. 

Att skriva en text här, utan att nämna några namn är svårt - men jag gör mitt bästa. Att ventilera mig på bloggen ger er något att läsa och mig någon att prata med utan att faktiskt behöva prata med någon.

Kanske kan ni hjälpa mig? Vad ska jag göra?
Det var jag som introducerade dessa för varandra, men nu känns det lite som att jag hamnar på sidan. Båda dessa står mig väldigt, vädigt nära. den ene är min bror. Jag gjorde samma sak med min förra och det slutade i princip med att han ibland endast kom hit för att vara med min bror. Jag vet att min bror inte menar något illa, eller ens har detta för avsikt. Förmodligen inte A heller, men ingen utav dem vet nog hur jag känner. Dom har något gemensamt, dom kommer bra överens och det är vad jag vill.
 
Jag vill inte vara ivägen för det här. Jag startade det själv. Jag ångrar det, på sätt och vis. Jag vill inte förlora honom. Jag vill inte vara det tredje hjulet. Jag vill inte göra någon arg/sur/ledsen.

Jag är rädd att hamna utanför igen, att han ska gå före mig.
Har ni något tips? Har ni kanske själva varit med om det här?
Vad ska jag göra, vad ska jag säga?
 
 
 

Publicerat den 2012-12-11 - klockan 00:12:24






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback