Never regret anything that once made you smile

Jätte dålig uppdatering och det ber jag så mycket om ursäkt för. Dålig update överhuvudtaget... Men det ska det bli ändring på! Mer åsikter och tankar - japp. För det är sånt som är roligt att läsa!

Lite trög helg måste jag säga - lördagen spenderades först hos A men sedan inne på solvalla där ponnytravgalan håller till. Vi åt god mat, pratade med andra kuskar/tränare/ryttare, det var medlemsmöte och sedan lite prisutdelning.

Rättvist ska det ju vara, så jag, Anna, Strumpan och Candlelight kammade hem 2:a priser å det rök om det..
Anna - 2:a i montéligan , ryttare kat. B
Lojstas Candlelight - 2:a i montéligan , häst kat. B
Jonna - 2:a i solvallaligan, kusk kat. B
Strumpan - 2:a i solvallaligan, häst kat. B
Nästa år satsar vi dock på förstaplaceringar istället..

Jag är iallafall ordenlgt nöjd med årets travsäsong - vi har gjort misstag, vi har varit riktigt duktiga allihopa och nästa år tar vi nya tag.
Om jag ska summera travsäsongen med ett + och ett - så blir nog:
+ När Strumpan gick som en klocka. Allt var så jäkla bra. Hon sprang rakt, hon lyssnade, hon var koncentrerad och
   jag likaså. Helt klart ett bland de bästa loppen på hela sommaren!
De jag är minst nöjd med måste jag nog säga är på mantorp. Strumpan gick jätte bra i värmningen, satte nytt
   personbästa och jag var riktigt taggad. Men först ett lopp med Candle som "tyvärr" slutade i vinst. Det
   gjorde att det vart väldigt stressigt med Strumpan. Vi fick gå direkt till sen defilering, både hon och jag var
   stressade och vi slutade oplacerade. 
 
Nästa år satsar vi hur som helst på att sänka Candlelight under 1.50min och Strumpan under 2.00min. Ser fram emot det! Älskar känslan på travbanorna. Kan inte sätta ord på varför - känner mig bara hemma där!
 






Publicerat den 2012-12-09 - klockan 20:51:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback