Thank god it's friday

Vad är planen för idag.
Jo jag ska väl ta mig in till skolan, nästan alla bussar verkar gå nu så det man jag inte skylla på. Efter skolan åker jag och Anna till stallet. Det är ingen alls där idag så vi får sköta hela alltet. Så länge det inte börjar blåsa och snöa så tror jag vi kommer ha det hur mysigt som helst.

Ridas ska göra också, men vi rider nog inte så långt. Eftersom att bussarna inte gick igår så har Witezz ännu en gång fått vila lite längre än överenskommet, men vad ska man göra. Hon kommer förmodligen vara riktigt pigg idag! Mysigt värre!

Efter stallet kanske jag åker till A. Saknar han så, så vi tittar nog på film och sen ber jag Anna och Olli att hämta upp mig där när det är dags att åka till travgalan.
 
 

Publicerat den 2012-12-07 - klockan 08:47:50






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback