Today is a new day

Tar nya tag. Går och lägger mig i tid. Prioriterar skolarbetet och försöker bemöta även familjen med en bra attityd.

Är trött på att ligga i sängen och vara besviken på mig själv över någonting som jag har sagt, gjort eller inte sagt och inte gjort.. Jag hatar känslan av att ångra någonting och jag vet mycket väl att jag är en stor del mycket av det jag inte tycker om i min vardag.

Om det är något jag inte vill göra när jag blir gammal så är det att ligga i min säng och ångra något i mitt liv.
Så dags att ta sig i kragen och vara den förändringen jag vill se i mitt liv!
 

Publicerat den 2012-12-05 - klockan 19:18:08





jätte fin blogg!:)

2012-12-10 » 15:38:15

jätte fin blogg!:)

2012-12-10 » 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback