You never know what you got, until you clean your room

En fartfylld dag det här! Upp tidigt för att åka och mysa med min ponnyplutt. Riktigt duktig var hon, galopp, skritt och trav mer än en halvmeter snö. Jag börjar undra vad jag utsätter henne för. Haha. Så duktig är hon, och kul tycker hon att det är, det märker man!

Sedan red jag, Olivia, Anna, Jocke och Linus ut. Anna på Candlelight, Olivia på Karezz, Linus på Irrbloss och Jag och Jocke red båda på Illuztra. En avramling vart det då Illuztra hoppade över luften och varken jag eller Jocke hängde med. Haha! Skrattade riktigt mycket!

Påvägen till stallet åkte bussen ner i diket... Hade precis suttit mig jätte bekvämt och börjat slumra till när det dånar i hela bussen. typiskt. Bara jag och Anna var på bussen och inga skador vart. Däremot gick inte dörrarna att öppna så när Cissi kom för att hämta oss, fick vi klättra ut genom chaufförens sidofönster. Antingen är jag mindre än jag tror, eller så är de där fönster ganska stort.
Jaja, mycket ska man uppleva innan man blir gammal och nu laddar vi om inför bio med pappa. Jag skriver mer om det sen!
 
Ger er en bild på vår Äppelbuffé som vi delade ut till hästarna och korna i vinterhagen. Den som tingde mest och blev "galnast" av äppelbitarna var faktiskt vår ena ko, Gullviva. Hon sprang efter mig och Anna till grinden sen. haha.
 
 

Publicerat den 2012-12-25 - klockan 19:00:04






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback