Be the change you want to see in the world

Sitter hemma, har precis tittat på 2 avsnitt av portkod 1321, ännu en veckas väntan våndas nu då..

Höll ju mitt tal som de har tjatats så mycket om här på bloggen, var inte alls så farligt som jag väntade mig, och klassen lyssnade och hade respekt. Tror att de tyckte det var skönt att veta - det jag berättade - så att de slipper undra varför jag ibland är som jag är...

Jag pratade om relationer till familjen, och vad jag tycker... Jag har inte världens bästa relation till min familj, tvärtom! Men känns ändå som att jag visste vad jag pratade om och det syntes att klassen lyssnade ordenligt och tog till sig. Jag är nöjd!

Idag packas det för fullt här hemma. Kartongerna är hemtagna och nu kan utrensningen börja. Undrar om jag kan få ner mitt rum i 2 kartonger, vore ju supermegawesome!
 
Saknar stallet som sjutton - gud va skumt sådär. För ibland klagar jag över att jag är där alledeles för mycket, orkar inte och så vidare och nu saknar jag stallet - va mycket som kan förändras pågrund av en häst.
 
Nej, om jag kanske ska joina packandet Hejdå så länge
 

Publicerat den 2012-11-20 - klockan 18:43:00





» Svea

Allt bra? :)

Svar: Hej! Allt är bara bra - måste säga att du har en sjukligt fin blogg!
norinjonna.blogg.se

2012-11-20 » 19:43:15

Jätte fin blogg ni har! Kolla gärna in min så kanske ni tycker den är lika fin som eran? <3 <3 :)

Svar: Hej! Den var verkligen jätte fin - fortsätt så! :)
norinjonna.blogg.se

2012-11-20 » 20:27:33
» Svea

sv: härligt :D
Tack så mycket!

2012-11-20 » 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback