Den där känslan

Har ni känt den där känslan när du bara är helt varm i hela kroppen, bara så himla glad och ingentig kan tränga igenom den känslan - förutom när du inte är nära "det".
Det bara pirrar i hela kroppen så fort du tänker namnet. Elektriska stötar far genom kroppen.
Jag har bara han i mitt huvud och kan verkligen inte tänka på något annat - en aning irriterande, men samtidigt inte. Har inte känt såhär på länge! Allt kändes så himla rätt och jag vill bara tillbaka.
gud, önskar verkligen jag kunde beskriva känslan bättre - den är underbar.

hanhanhanhanhanhanhanhan bara han i mitt huvud. hur gör man för att fokusera på annat.
 

Publicerat den 2012-11-29 - klockan 20:30:10






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback