Den här helgen

 
Såg att jag och puttenutte Witezz var med på Nicholai's blogg som dagens par. Skojigt skojigt!  Det tackar vi för!

Jag kom nyss hem från en kväll tillsammans med Olivia och Cissi, mycket skoj och vi avrunda kvällen md Breaking Dawn part 2. Mycket känslor idag över huvudtaget och sen släpptes bomben. Det jag har väntat på i 2veckor. The epic finale, that will last forever. 
Älskar filmen, älskar filmerna - aldrig vart med om att jag har "berörts" så mycket utav några filmer förut.. och nu är det slut. Alla borde se den.
 
Har heller inte berättat någonting för er om Swedish House Mafia konserten igår, men det är helt omöjligt för mig att beskriva den kvällen - den var bortom allting. Jag hade verkligen as kul från början till slut och kommer aldrig någonsin glömma det här! Swedish House Mafia bjöd verkligen på en ordentlig show - stort cred till alla som har varit inblandad i ljusanordningarn, det var något utan dess like. Vad tyckte jag var absolut bäst med showen - aa förutom musiken och så, så tycker jag att det bästa var att alla var där för en och samma sak, att njuta av musiken. Det var ingen som bråkade, ingen som uppförde sig dåligt - inte var jag såg eller har hört i alla fall - inte ens i kön hände något, utan alla gjorde som de skulle och vart tillsagda, väldig kul tycker jag!

Som sagt inget jag någonsin kommer all glömma - den här helgen kan jag nog leva på ett bra tag.
Bilder/filmer kommer lite i omgångar!
 
Red Witezz idag igen dessutom, vi har en del att träna på men nu när jag vet mer exakt hur jag ska agera så tror jag att jag kommer kunna fixa det här, känns oerhärt skönt. Fick också lite av en ridlektion, fast uterittslektion av Olli, hon hjälpte mig genom att titta min sits, mina händer och min skänkel. Det är jag tacksam för, tar emot all hjälp jag kan få för att vara redo för tävlingar år 2013.

Imorgon ska jag plugga hela dagen ut, okej försöka i alla fall... hehe. I will see u then! Nu ska jag prata lite med Alex, sen sova ut de timmar sömn jag har missat på senaste tiden.

Publicerat den 2012-11-25 - klockan 00:13:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback