Du är zlatanistisk

Alla tidsinställda har försvunnit..... Ska försöka skriva om dem till ikväll typ eller något. Ikväll ska jag till stallet så då kan jag uppdatera vad gäller Witezz. Det är väl ändå henne ni är här för att läsa om.

Otroligt seg dag idag också, satt uppe länge och pratade med Alex elle rpratade och pratade. Han spelade lol och jag tittade på film. Jag hörde något mummel då och då. haha.

Har ni förresten hört om utrycket Zlataner (franska). Zlatan är tydligen riktigt stor i Frankrike just nu och utrycket Zlatanistiskt, som verb, och Zlatan, som substantiv, används hela tiden.
Definitionen av att vara Zlatanistisk ska tydligen vara något i stil med ostoppbar. Inget kan stoppa någon som är Zlatanistisk..

Efter lite tänkande kom jag fram till att jag är Zlatanistisk. Bara så ni vet!
driv
 

Publicerat den 2012-11-22 - klockan 12:55:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback