Enjoy the moment

Ligger här i sängen nu med vakna med the voice på tv. Jag har nämligen sovmorgon såhär varje fredag till klockan 10.15. Super skönt måste jag säga! Sitter och debatterar med mig själb huruvda vilken buss jag ska ta. Det går en buss - som jag måste gå jäätte långt till - men som gör att jag kommer i god tid. Sen finns det en annan buss - som går precis utanför mig - men som dock gör att jag kommer några minuter försent. svårt val...

Taggar superduper mycket till idag, Bara jag och Marre, själva på hela gården, tillsammans med en massa djur såklart.. Anna kommer nämligen på lördagmorgon för att vi märkte att hon annars kommer komma ut jättesent.
Fick den här kommentaren förresten:
Och det ska jag väl kunna fixa! Jag/marre tar en bild på varje häst och så skriver jag lite om dem under varje bild.
Tack så mycket Anonym.
Kommentera gärna mer grejer ni skulle vilja se imorgon. Det är inte alltid jag har en kamera'kvinna' med mig ut så this is the chance of a life time u know.
Nu ska jag upp och duscha så hörs vi lite senare!

Publicerat den 2012-11-09 - klockan 08:30:51





Ditt retard.. haha! jag är fett taggad, vi ska få så jävla snygga bilder. Och äta tills vi dör.

2012-11-09 » 10:47:21
» Mirra

Hej!
Bloglovinbyte?

Svar: Följer dig nu :)
norinjonna.blogg.se

2012-11-09 » 12:57:50
» Mirra

Sv: följer nu :)
Gå gärna in på min blogg och fråga något på frågestunden!
Blir det över 100 frågor får alla som frågat något en länk!

2012-11-09 » 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback