Every new day is a chance to change your life

Sovmorgon idag, så här ligger jag i sängen. Såg att det snöade ute har ni också snö?
Såg i tidningen igår att Snön och iskylan slår till, 20- och ett flertal snöstormar slår mot Sverige. Jobbigt med storm, men hellre snö än regn. helt seriöst!
Vad föredrar ni - snö eller regn?
Har en ganska lång skoldag framför mig idag igen. slutar 15.45, efter det går jag till badhuset och möter up tjejen som vill köpa min värmetång. Känns så skönt att få bort ltie grejer. Slänga det som ska slängas. Sälja det som är värt att säljas. Ska skicka iväg det där jädrans paketet också.

Efter skolan ska vi få titta på lägenheten också. Herregud, gårdagen var verkligen inget annat än strulig.
Nej, om jag skulle ta och göra mig iordning kanske. Bussen går 09.40 och har en hel deg som ska förberedas.

Titta in under dagen, lägger in lite fina inlägg.

Publicerat den 2012-11-28 - klockan 09:06:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback