High or low, bra eller dåligt

Har ni läst pownieskvaller någon gång? Det är en helt okej blogg från min del. Väldigt look a like Ponnysanning men ändå sin egen. I alla fall, den innehåller mycket smaskig fakta och blandannat än High or low kategori där de då betygsätter ryttarens sits, hästens form/hoppteknik samt outfiten. En kul grej sådär, oftast bra kommentarer men en sak jag blir lite fundersam över till exempel är det här:
 
Alltså, en del en del high or low är helt okej, bra bedömda osv. Men just liksom, hur dom genom en bild kan se huruvida bra hästen tempo är skulle jag väldigt gärna vilja veta. Finns en del bilder också där de anser att bakbensaktiviteten är bra och ryggen är höjd och ärligt talat så finns det delade åsikter om just det... Men så har det också avslöjats vilka tjejerna bakom pownieskvaller är.
För övrigt tycker jag att High or low är en kul ide, men att personerna bakom den borde titta lite nogrannare
eller vad tycker ni?

Publicerat den 2012-11-12 - klockan 22:00:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback