I believe in destiny

Ja, jag tror på ödet.
Jag tror att allt som händer har en mening. Att det hände av en anledning.
Man förlorar en kompis för att göra plat för en ny - till exempel.

Däremot tror jag inte på att någon annan än jag styr ödet. Alltå att jag styr mitt egna öde. Om jag står inför ett val så finns det inget "rätt och fel" i mitt val. Däremot går jag helt klart misste om någonting varje gång jag gör ett val.
Till exempel.. Jag hade valet att tillföra hästar i mitt liv - jag valde att göra det. Vad gick jag miste om då - jo en väldans massa fritid, samt en stor del av mtt sociala liv. Men vad fick jag istället, en/flera livskamrater, en hobby som gör att jag håller mig i god form samtidigt som jag får göra det jag älskar och ett väldigt stort nätverk.
Och jag tror att allt det här har hänt av en anledning - för gud vet vem/hur/vad jag hade varit om jag inte hade börjat hålla på med hästar.

Hur tror ni att det är, vad avgör ditt öde.

Publicerat den 2012-11-23 - klockan 13:03:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback