I dream because there's no other way I could see it happen

Har haft en super mysig dag i Täby Centrum. Spenderat tid med små syskonen, stressat igenom ett gäng affärer, ätit mig mer än proppmätt på mcdonalds och missat bussar hit och dit..

Har verklign haft jätte kul! Jag hittade kläder till SHM, outfiten till dess får ni se senare! Jag är i alla fall jätte nöjd och glad. Helt klart värt att stress!
Pengarna tog slut denna månad med, och jag ska egentligen inte ens ha fått dem. Men från och med nu är det spara som gäller, har inget speciellt inköp som ska göras så ska inte ens ha med mig kortet i fickan. Ska bara varenda slant jag får, enkrona som hundralapp. Många bäckar små blir en stor å.

Imorgon blir det en plugg dag. Olivia ska som sagt rida Witezz imorgon och eftersom att jag slutar så sent så får Anna åka dit istället för mig och rida Illuztra, så slipper de rida när det är mörkt. Ser fram emot att se om Olli kan komma fram till något. Nästan så att jag är nervös.

Måste också passa på att säga ett stort tack till er! Statistiken stiger för varje dag, och kommentarerna ramlar in. Jag försöker svara på alla så gott jag kan! Nej men seriöst, ni skulle bara veta hur glad jag blir!
 
Nu ska jag finslipa mitt tal och klocka mig själv medans jag pratar det. Redovisning i morgon. huh, sjukt nervös!
 

Publicerat den 2012-11-19 - klockan 22:24:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback