If you're a bird, I'm a bird

Har precis tittat på The Notebook, med Thomas. Han älskar den, jag älskar den - även om den inte riktigt levde upp till mina förväntningar. Det är en fin film och jag kan rekomendera den till er alla som älskar kärleksfilmer. Jag tror dock att budskapet är att aldrig ge upp sina drömmar, och att aldrig sluta hoppas. Vilket jag lever väldigt mycket efter. Never say never. En text som inom en tid kommer att pryda min kropp.

Nej, seriöst. Har du inte sett The Notebook. Gör det!

Vad händer nu... Jo jag ska förmodligen göra mig iordning för sängen, sätta på en film och prata med mina friends!
Funderar på om jag ska titta på Remember Me igen. Har ni sett den? Det är en otroligt fin film, grinar varje gång jag ser den! Rekomenderar den starkt!! Den handlar också litegrann om kärlek, men också förhållanden inom famljen. Sjukligt värd att se. Har ni inte sett den, strunta i The Notebook! Remember Me är ett måste!
 
Självklart får ni lite tumblr bilder ur The Notebook. Ni känner mig!
 

Publicerat den 2012-11-21 - klockan 22:30:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback