Imorgon - dagen vi alla har väntat på

Imorgon är premiären av Breaking Dawn part 2. Jag tror jag dör. Jag vill inte att det ska ta slut. Är typ "jätterädd", tänk om slutet är helt sämst - då är ju allt förstört.. Jag har typ ont i magen. haha lol, jag är en sån mes. Men älskar verkligen Twilight filmerna/böckerna, känner verkligen med rollerna och just när jag bestämmer mig för att läsa böckerna eller titta på filmerna så händer något i mitt liv som jag kan relatera till böckerna/filmerna. Det är lite läskigt, men ör också att jag bara älskar dem ännu mer.

Kommer ihåg hur anti jag var till twilight i början, jag tyckte det var jätte töntigt att alla var så "hysteriska" men sen var jag fast..  Förralltid fast på #TeamEdward's sida. hehhee

Själv ska jag titta på filmen den 24e, så är planen nu iallafall. Men om jag hittar någon kompis att gå men, och mirakulöst jag trolla fram lite pengar från mammabanken så går jag nog innan dess. Inget emot mitt sällskap den 23e, men känns konstigt att inte Thomas och Anna är med då också... Bajsiga 15årsgräns.

Varför sätter man 15årsgräns på sista filmen? De har ju fått se alla andra filmer. Väldigt taskigt tycker jag!

Publicerat den 2012-11-13 - klockan 13:01:00





Sjukt fin design och blogg. Allt bra? :)

Svar: Tack så mycket!
norinjonna.blogg.se

2012-11-13 » 13:56:36

Hej, vår hästblogg har börjat med något som vi kallar för "Häst-blogg nytt", där vi gör parodier på storbloggarna inom hästvärlden. Första avsnittet med Nicholai Hollesen ligger nu ute, kolla gärna och kommentera! :D

//Maja & Martina på Retard Riders.

2012-11-13 » 13:59:52

sv. aa :)

2012-11-13 » 14:23:14
» Emma

Är fortfarande bitter över den där jäkla 15årsgränsen! Det händer ju inte ens nåt i den sista som är värre en det som redan hänt i tidigare filmer..?

Älskar din nya header btw, sjukt fin! :D<3

Svar: Jag förstår dig! Själv vet jag itne vad som händer, har inte läst sista boken, men vad kan hända? Vampyrerna blöder inte ens, och varken varulvar eller vampyrer finns ju ens i verkligheten.. Jag tror att en 11åring kan inse skillnaden....
Tack så mycket, jag är väldigt nöjd med den!
norinjonna.blogg.se

2012-11-13 » 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback