Jag har aldrig varit sjuk så här ofta förut

 
Jag har aldrig, aldrig, aldrig varit sjuk så här ofta förut. Vaknade i morse och kunde knappt öppna ögonen. Det värker. Ville till skolan för att inte missa så mycket men termometern sa annat - jag har feber. Usch för att vara sjuk.

Saknar Witezz dagar som dessa, egentligen alla dagar. Men speciellt idag. Vill åka till stallet som planerat men min mamma har andra åsikter om det, håller med henne på sätt och vis. Det är inte bra att träna när man är sjuk, jag kommer förmodligen bara bli ännu sjukare och behöva vara utan henne fler dagar.

Får ångest dagar som dessa. Vill så mycket och är rädd för att välja fel.
Om jag väljer att åka till stallet kanske jag blir sjukare än innan, och missar ännu fler skoldagar. Om jag åker till skolan men inte till stallet, kanske det tas som brist på engagemang och det vill jag absolut inte. Medans mamma anser att är jag frisk nog för stallet så är jag frisk nog för skolan. Jag får ångest... Vill inte missa något alls! Vill inte vara sjuk!

Missar dessutom mitt "tal" idag, hatar att skjuta upp saker och ting, nu vet jag vad jag har att vänta mig på fredag..

Högst upp på min gillar inte lista: att vara sjuk. Usch
 

Publicerat den 2012-11-13 - klockan 10:18:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback