Mellanlandar hemma

Torsdagar kan nog vara veckans härligaste dag. Varför - jo för att då slutar jag 13.10, kan åka hem, äta och ta det lite lugnt. Eventuellt byta kläder och sedan åka iväg till stallet för att rida min One and Only. Vi får se vad vi hittar på med hästarna idag, det blir uteritt for sure iallafall, kanske rida lite längre nu när vi har tid.
 
Saknar min ponnyplutt otroligt mycke dom dagarna jag inte är stallet, väldigt jobbigt. För har nu aldrig känt en sådan dragningskraft till en häst förut. Inte ens med Candlelight.

Nu lämnar bussen Norrtälje och jag ska gå upp och dra på mig mys kläder. Om jag hinner får ni ett exclusivt inlägg från mig angående Dirctioners och Beliebers. Annars får ni det ikväll.

Stay tuned!

Publicerat den 2012-11-08 - klockan 14:52:32





Det är så skönt att sluta tidigt :)

Svar: Ja verkligen! Du har en jätte fin blogg btw!
norinjonna.blogg.se

2012-11-08 » 15:41:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback