Mitt liv känns så bra just nu

Förutom en kraftig förkylning, som absolut inte känns stor överhuvudtaget jämfört med allt bra som händer, så är mitt liv verkligen på topp just nu!

  • Statistiken är "skyhög" idag, nästan besökar rekord och det tackar jag innerligt för.
  • Jag fick världens bästa nyheter nyligen, angående biljetterna till Justin Bieber konserten.
  • Jag städade mitt rum idag.
  • Jag nådde över 300 followers på insta idag.
  • och allt bara flyter på... allt känns så himla bra!

Håller på och skriver ihop ett inlägg om det här med JB biljetten, så att även ni ska få veta. Det kommer jag lovar!
Tills vidare får ni ha det super!

Godnatt!
 

Publicerat den 2012-11-13 - klockan 22:19:00





» Alice

Hej såg att du hade kommenterat Nellieberntsson blogg
Och frågade om din design är bra!! Och jag tycker den är
Jätte fin! Jättebra bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
norinjonna.blogg.se

2012-11-14 » 06:58:44
» Emmy

Åhå, underbar ponny! Vad är det för ras??

2012-11-14 » 07:01:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback