No pain, no gain

 
Svårt att hålla värmen, fryser och svettas på samma gång, huvudet dunkar och det värker i hela kroppen. Var kanske ingen bra idé att gå upp i morse. Vad är det som hindrar mig från att åka hem på en gång - Witezz. Jag vet att mamma inte kommer låta mig åka till stallet om jag åker hem.

Kanske ska jag åka hem ändå? Stackars Witezz, helt uttråkad. Hm, går nog till skolsköterskan och tar tempen, har jag feber så finns inget annat att göra än att åka hem..
 
Edit: 39.7 graders feber. hejdå skolan, hej sängen.

Varför är jag sjuk för.. Jag hatar att vara sjuk.
 
 

Publicerat den 2012-11-14 - klockan 10:30:00





Krya :) <3

2012-11-14 » 12:33:28
» Emmy

Hon är jättefin! Gillar den gråa färgen!

Svar: Ja! Jag älskar den, tyvärr kommer den att försvinna med åren. Men men!
norinjonna.blogg.se

2012-11-14 » 12:59:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback