rather hurt by the truth than happy of a lie

Har nu klippt mig, suttit vi datan och suttit vid datan.. Jag åkte aldrig till Viktor då jag fick förhinder. Me tror itne det gjorde något för Viktor verkade ganska trött! haha. Hade en annan frisör idag, hon var inte direkt dålig, men långt ifrån så bra som min vanliga frisör är. Ångrar lite att ajg inte väntade på henne, efter som att hon ju hade påbörjar min lagningsprocess med mitt hår, och nu kanske det inte alls blev som hon hade tänkt sig. Men min frisör idag var ändå ganska ung och lyssnade på mig, förstod vad jag pratade om då hon själv hade använt hårförlängningar ett antal gånger. Jag tyker det är jätte viktigt att frisörerna lyssnar ordentligt och endast gör vad man ber dem om. JAg menar man ska ju ändå gå omkring med den där frisyren ett tag sen.

Statestiken var riktigt hög idag och eftersom att ingen sade va dem tyckte angående ålderskillnaden i ett förhållande så antar jag att jag är den ända här som tyckte att killarna var sjukt orättvisa mot oss tjejer..
Men men, jag står för vad jag tycker.

Hörde även att kammarrätten har sagt sitt angående Breaking Dawn. De anser att filmen är skadlig för barn och sänker därför inte åldersgränsen. Alltså - det är 15 års gräns på Breaking Dawn. Sjukt tråkigt tycker jag.
Jag får i och för sig se filmen men tycker oerhört synd om er andra som har fått se 1-4 och inte får se sista filmen.. eller ja, tills den kommer ut på film. Men då har ni väl redan hört mer än hälften av filmen från kompisarna.

Förlåt för ett väldigt "tråkigt" inlägg. Är väldigt trött och seg, tänker inte klart men kände att jag ville dela min dag och mina tankar med er innan jag kröp ner i sängen.
Gnight!

Publicerat den 2012-11-07 - klockan 22:37:23






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback