Reach for the stars

Pratade lite i lastbilen på väg hem från Anna's tävling och kom in lite på vilka "häst-mål" jag har till 2013.
Satt och funderade lite på den faktiskt och kom fram till att jag faktiskt har mål med min ridning. Innan har det inte varit nå direkt "mål" förutom typ att jag ville placera mig i galoppen och så. Men nu har jag flera mål med witezz vilket väl måste tyda på större intresse eller..

Mina "häst-mål" till år 2013:
Rida Witezz så pass bra att vi kan starta en L:C-1.
Börja hoppa mer på Witezz.
Sänka Candlelight's rekord till under 1.50.0 min.
Inte bli diskvalificerad i ett enda lopp.

Övriga mål till år 2013:
Få bloggen till 100 läsare.
Gå ut 1:an med bra betyg.
Skaffa JB och 1D biljetter.
Spara till en Nikon d5100


Har ni några mål satta? Det är ganska viktigt att ha mål för att veta vart man vill komma. Om man inte har några mål hur vet man då hur mycket man ska satsa? Very important. lol.

Publicerat den 2012-11-04 - klockan 17:40:32






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback