Shrek is the best fairytale, he teaches you that no one has to be perfect to have a happily ever after

Det känder super att åka till stallet idag, känner mig redan friskare.. kind of. Witezz kändes fin - observera kändes. Då det var kolsvart ute såg jag ju inte hur hon gick så fick helt enkelt gå på magkänslan. Jag tränade på att hålla om ordentligt, och känner att det börjar komma mycket mer naturligt. Ser fram emot i vår då ridlektionerna börjar och jag kan vissa upp min och Witezz framgångar under vintern. Vi har så mycket att öva på!

Funderar lite över morgondagen och försöker även få tag på lite klasskamrater för att höra hur de tänker göra - men jag är förevigt ignorerad. Oh nej vänta! Nu svarade en!
Det är nämligen så att vår mattelärare är sjuk, och so-lektionen är inställd. Med andra ord är det bara 1 lektion kvar på hela dagen - Franska... Så ska höra med andra i min klass som har franska, hur de tänker göra.. Känns inte sådär jätte värt att åka in för en lektion, speciellt inte om ingen annan tänker gå. Hehhe..

Thomas och Anna fyller år imorgon också. Ser framemot kakbordet och glassen! Haha. Min födelsedagspresent till Thomas och Anna blir en resa till Täby Centrum på måndag. Dom vet redan om det, så nej. Jag gör inte bort mig som skriver det här.. haha. Marielle kommer kanske hit och spenderar natten med mig. Det får vi se imorgon.

Nu känns det som att jag svävar iväg lite mycket här.. Så vi säger hejdå helt enkelt!
 
Hejdå.

Publicerat den 2012-11-14 - klockan 22:03:08






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback