Underbar dag

Den här dagen var den bästa "vanliga" dagen på länge!

Vaknade och spelade lite monopol med syskonen, jag ägde ut dom - självklart.
Sen åkte jag till stallet och red Witezz. Hon var helt underbar! Skötte sig super, hon ökade lite i galoppen för att komma ikapp Illuztra men hon drog inte upp huvudet eller var på något sätt dum utan hon lyssnade på mina förhållningar, så jag lät henne galoppera i kapp. Blir så sjukt glad att hon är tillbaka, eller ja, att jag vet hur jag ska agera. Så super glad, känslan går inte att beskriva.

Tränade lite på "stanna" också och det satt som ett smäck, vågade mig på att träna utomhus - lika duktig ändå. Eftersom att det gick så bra körde jag lite inkallning också - hon kommer nog fatta det här fort.
Så duktig hon är min lilla fina. Älskar henne över allt annat.
 
 
 

Publicerat den 2012-11-26 - klockan 22:16:26





Din lilla flicka är så fiiiin :D

2012-11-27 » 07:25:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback