Vad tycker ni?

Så, designen är bytt och även headern. Jag vart väldigt, väldigt nöjd. Hur är det med er?

Designen och headern är som sagt otroligt viktig för att joina läsare. Om designen inte är tilltalande så är chansen att läsaren ens ger sig tid till att traggla sig igenom texten, väldigt liten. En tilltalande design = Fler återkommande läsare!

Som i säkert vet är inte detta en tvättäkta hästblogg. Jag skrivet om mycket olika saker, mest om mina åsikter och min och Witezz utveckling men också om vad som händer i mitt liv, känslor och andra saker.

Jag hoppas ni är nöjda men min design och min blogg i övrigt. Jag är otroligt tacksam över att ni tar er tid att titta min blogg varje dag. Jag blir så otroligt glad när jag loggar in på blogg.se och ser att statistiken stiger. Jag skulle bli jätte glad om ni kommenterade era bloggar om ni har några. Jag älskar att läsa andras bloggar, speciellt mina egna läsares.

Publicerat den 2012-11-13 - klockan 12:43:52





» Sara

Jätte fin design!!

Svar: Tack! :D
norinjonna.blogg.se

2012-11-13 » 15:52:04

Den vart jätte fin! Älskar headern! Din ponny är verkligen fin!

Svar: Aww tack!
norinjonna.blogg.se

2012-11-13 » 15:54:31
» Emma

Var jag den enda som faktiskt kramade datan? (bilden) lol 8D

Svar: haha! :) <3
norinjonna.blogg.se

2012-11-15 » 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback