1½ yrs Anniversary of NeverSayNever

 
I lördags drog jag med vänner och lillasyster till sthlm för att umgås med mina brother from other mothers aka BelieberFamily. Vi sjöng vi dansade vi levde livet och värmde upp inför konserten! Awesome!
Stort cred btw till Miranda och en tjej vars namn jag inte kan som hyrde gustavsbergsteatern åt oss så vi kunde titta på Never Say Never. Stort tack! Det var grymt kul! Jag ska försöka klippa ihop en film på kvällen och lägga ut, kanske kan vi få Mr.Bieber himself att se på filmen! :)

Det var iallafall grymt jäkla kul och jag fick nya vänner, träffade folk som jag haft kontakt med över twitter och hitta även en Belieber kompis som jag smider ltie planer med. haha!
 
Vill även passa på att rekomendera Never Say Never filmen till er alla! Belieber eller inte den är grymt sevärdig och man får typ hopp och att överhuvudtaget se hur han faktiskt har kämpat som sjutton för den här drömmer, hur han började från absolut början, med ingenting och tog hem allt! sjukt värd å se!


Publicerat den 2012-10-15 - klockan 09:08:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback