8 saker som irriterar mig

Dag 3, saker som irriterar mig - och jag ska bara hålla mig till 8, oh crap..
 
1. Personer som säger något ena dagen - t.ex jag kommer aldrig mer prata med henne, och sen beter sig som värsta bästavännen dagen efter..
2. Orättvisa. Speciellt vad gäller "regler". Att någon regel gäller för bara vissa av de människorna som vistas på denna plats.
3. Spotify reklamen.
4. Personer på fb/bloggar som kommenterar frågor där svaret finns i texten...
5. Störningar på internet/tvn
6. Överdrivna beliebers. De som smutsar nera hela vår fanbase..
7. Haters. Sånna som inte kan respektera en artsist. Man behöver inte gilla honom/henne, men respektera denne.
8. Personer som hackar på personer för att dom gillar en viss artist....

Publicerat den 2012-10-30 - klockan 10:57:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback