Fullgubbar på stationen

 
Trött som vet inte vad. Jobbig dag i skolan. Gick ner på stationen efter och som pricken över i:et börjar en jäkla fullgubbe prata med mig. Vet att typ det värsta man kan göra är att ignorera dom eller låta irriterad, men vad gör man när man är trött som ett as och dem inte ger sig - ja det var en bra fråga det..
 
Stallet efter skolan. Måste säga att Witezz kändes helt underbar! Hoppas hon känns likadan på torsdag.
Ska nog göra mitt löfte officiellt så att det blir ännu jobbigare att bryta det :
Härmed lovar jag att nu på torsdag, den 25/10, ska jag inte tappa humöret. Jag ska rida lugnt och sansat och ge 120%.
Kan inte förlåta mig själv om jag tappar humöret igen...

Imorgon blir en soft dag. Ska ragga upp någon lekkompis och leka lite. Kanske A är intresserad. lol
Nu blir det sängläge med film. Sleep tight!
 
jag på judon :)
 

Publicerat den 2012-10-23 - klockan 21:22:26






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback