It's not fair

 
Ja, här ligger jag. Så svullen i halsen att jag knappt kan svälja ner min såkallade frukost. hmm stupid sickness.

Blir ingen lektion idag.. äckligt dåligt. För behöver verkligen lektionen för att känna mig säker inför dressyren men visst. jävla skit.

Yes, jag lämnar er med det. inget annat händer ändå. Vet inte om jag åker till stallet överhuvudtaget. Bättre å bli frisk eller? Witezz får vila idag. Så hoppas jag att jag blir frisk till imorgon så rider jag henne en snabbis då innan bion med gurlsen i klassen. Om den nu blir av. Det beror på tid och min hälsa.

Ska duscha nu, se om jag jag känner mig frisk nog.. vore skönt å vara ledig imorgon oavsett sjukdom eller inte. oh gash hatar sånna här dagar..
Finns inget annat jag egentligen vill nu änatt åka och rida Witezz så jag är ledig imorgon. Men samtidigt vill jag bli frisk direkt så att jag slipper känna mig s här äcklig.
Vad tycker ni? Stallet eller hemma?
Ni får veta vad jag har bestämt mig för efter duschen !

Publicerat den 2012-10-25 - klockan 12:22:59






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback