It's snowing

Ja, efter att ha läst överallt på facebook/instagram om att det snöar i norrtälje/älmsta trakterna och undrat, vadfan snackar ni om? Jag bor mitt emellan Älmsta och Norrtälje och inte sjutton snöade det här. Men se nu. Nu snöar det. bajs också. Jag gillar inte vintern, allt blir så mycket mer komplicerat då. Mörkare dagar, kallare ute, halt, tungt. Stallet blir speciellt jobbigt på vintern. Däremot älskar jag att rida när det är bra väder, dvs sol och blå himmel, och massa snö. och pulsa runt i de med pållen. Det är awesome! I och för sig är det ju väldigt awesome att rida i t-shirt - inte frysa om varken fingrar eller tår, och bara känna sommarvärmen fläkta när man galopperar fram. hmm sommaren is tha shit!

Jag är fortfarande sjuk, inte lika sjuk som igår men jag har fortfarande ont i typ hela kroppen och huvudet. Är lite svullen i halsen och nyser om vart annat. usch så äckligt.
På tal om det så blir det nog inge bio ikväll. Vill inte smitta ner de andra, eller däcka på bion, lol. Får ha egen bio här hemma!

Har sån otrolig skrivtorka sådana här dagar när inget händer. Så ni får ursäkta för urusla inlägg. Jag försöker göra dem så intressanta som möjligt. Ska försöka hitta på lite mer roligt att skriva, tills vidare tänker jag spela farmville2 och lyssna på Misteltoe - Justin Bieber. Den enda giltiga anledningen att lyssna på julmusik året runt. c y'all!
 

Publicerat den 2012-10-26 - klockan 11:01:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback