Jag är lite besviken

 
Vad är jag besviken på?
 
Jo, vad jag vet så handlar kampsport väldigt mycket om diciplin, rätta mig om jag har fel.
Asså allt ska vara väldigt diciplinerat, inte bara att man ska göra som den högst graderade säger. Judo är en av de kampsporter som är bland de mest diciplinerade, mycket pågrund av att så mycket kan gå fel. Så jag är väldigt besviken på Norrtälje Judo. Kanske inte hela klubben, men iallfall min grupp. Alltså det flamsas runt, bälten kastas omkring och dräkterna sitter knappt på kroppen, och då går jag ändå inte i nybörjargruppen. Oerhört jobbigt faktiskt, det blir inte så mycket som man skulle önska.

Jag hoppas det blir bättre - vissa är ju faktiskt där för att lära sig.
Nu blir det filmmys med lillebror - mysigt värre!
Jag och Thomas - min lillebror innan vi går

Publicerat den 2012-10-29 - klockan 21:27:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback