Något att se fram emot i vinter

Nu är det bestämt!!!
Den 18-23 december kommer min brevkompis Romanne hit till Sverige och hälsar på! Gud va kul! iiiiiihh!
Hon ska följa med mig till skolan 2 dagar, då jag slutar den 20e, om jag nu inte tar ledigt typ sista dagen. lol
Sen får hon följa med mig till stallt någon dag eftersom att min pluttpolle måste ridas och sen åker vi till typ stockholm/täby och shoppar!! Asså åh vad kul det kommer bli!

Romanne är en tjej på 15 år från Frankrike. Hon kan knappt någon engelska alls och jag kan knappt någon franska, men det kommer gå bra!  lol...

Har ni något tips på vad jag kan hitta på med henne?


Imorgon åker jag till stallet, igen.. Jag och Anna ska rida bort till sickla. Där finns en rakbana som vi kan galoppa lite på. Efter det åker vi hem, duschar äter och åker vidare till Farmor i Stockholm! På fredag blir det dagskryssning med farmor, thomas, anna och kustinvitamin. Gud har inte träffat min oneandonly kusin Martin på typ 6år.., herremingud

 

Publicerat den 2012-10-31 - klockan 21:02:59






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback