u smile i smile

 
Gårdagen - natten - och morgonen spenderades med Viktor tha man! Skrattade, pratade och idiotförklarade olika program på 6:an! Går inte att beskriva hur sjukt kul jag har när jag är med han! It's like living life again. Typ Jobbigt kul! Nej men gah får typ ångest.. Ibland är det kanske lite för kul. Känner inte igen mig själv, if u know what I mean?! Det var längesedan jag var den där riktigt glada Jonna, hon som bara skratta hela tiden - nonstop - och det känns så ovant. Fast det är väl en bra sak I guess. haha finns det något dåligt med att skratta och vara glad?

Judon igår va awesome. Fick lära oss lite svep - sjukt svåra att göra - men väldigt effektiva! Träna träna träna. That's the thing!
 
Vad händer idag; jo har engelskaredovisning efter matten, sen franska, lunch, idrott - utan kläder.. - och avslutar med svenska..Lång dag idag, slutar nog halv 5 typ.. Sen drar jag iväg till stallet softar med min one and only babe sen hem å sova!
 
Stay tuned!
 

Publicerat den 2012-10-23 - klockan 08:46:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback