De bästa och det "sämsta" med Witezz!

Det absolut bästa med Witezz är att hon...
~ Alltid försöker vara mig till lags!
   Man kan till och med nästan se frustrationen i hennes ögon när jag ber henne om något som hon inte riktigt 
   "vågar". Ett exempel är att gå över/igenom en stor vattenpöl. Hon avskyr vatten, men hon gör det för mig!
 

Det "sämsta" med Witezz är att hon...
~ Är en otroligt okoncentrerad ponny.
   När man rider henne så tittar hon på ALLT. Att rida först i ledet på henne är värre en ett tungt benpass på 
   gymmet, haha!
   Om jag tricktränar Witezz liger fokucen oftast på mina händer (godis-o-man!) men minsta lilla rörelse utanför 
   och jag tappar henne... haha!

Witezz hittade något annat att titta på, haha!

Publicerat den 2013-04-18 - klockan 21:41:25





Fin ponny :)

2013-04-19 » 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback