Efter regn kommer solsken

Trots nattens oroligheter och ledsamma utbrott så är det svårt att inte vara glad, jag menar. Jisses. Titta vädret idag, det är 15+!

Jag fick besked om biljetten igår, och det är nog ganska kört - de ska testa att genomföra detta men ingen tror att det kommer gå igenom... Känner mig typ besviken. Besviken på mig själv, av någon anledning.
Men efter att ha gråtit mig till sömns i famnen på världens bästa pojkvän och dessutom självmant valt att inte köpa biljetter, trots att det fanns kvar i morse, så känns allting bättre.

Jag känner typ att om jag är en sådan ynkrygg och inte kan gå själv på konserten så; hur mycket kan jag vilja det då? Vi får se vad som händer senare under dagen, vad för biljetter som finns kvar osv. Kanske får ett ryck och drar med lillasyster. haha!

Idag ska Wiezz ridas, med tanke på vädret kanske vi kör lite dressyr, men vet inte vad Olli har planerat än!
 
Njut av vårvädret nu, sommaren är påväg!
 

Publicerat den 2013-04-17 - klockan 13:30:17





Söt hund :)

2013-04-18 » 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback