Min, kanske, största rädsla

Har tidigare i bloggen nämt hur extremt rädd jag är för spindlar, stora typ lastbilar och grävmaskiner, mörker och att bli lämnad ensam. Efter att jag praktiskt taget bröt ihop igår tog jag mig lite tid att verkligen tänka igenom mig själv, och analysera.
Och jag kom fram till mycket, men framför allt att det finns ännu en sak jag är riktigt rädd för..nämligen;
 
Att sluta med någonting jag har gjort under en längre tid och tycker om att göra, och inse att du
faktiskt klarar dig lika brutan att göra det.
Låter kanske fjantigt eller så i vissas öronen, men tänk er själva, att tillexempel sluta rida - bara sådär tvärt. Och inse att du mår precis lika bra, och är precis lika glad och pigg som du har varit under tiden du red. Eller att sova bredvid din pojkvän/flickvän varje dag, och när det sedan behövs att sluta göra det, så inser du att du klarar dig lika bra utan att ha honom/henne bredvid dig. 

Måste nog säga att det är det jag är allra mest rädd för, eller det kanske hamna rlite sådär delar förstaplats med att bli lämnad ensam.
 
Har ni någon såndär riktigt jobbig rädsla, som man kanske inte i vanliga fall skulle se som en rädsla om man inte tänkte riktigt noga?
 

Publicerat den 2013-04-17 - klockan 22:38:26





Min största rädsla är att någon i min närhet ska gå bort eller försvinna, båda hästar och människor. Usch :( Sedan är jag också rädd för att inte få ett ordentligt liv, inte kunna jobba med det jag vill eller typ dö i förtid. Låter kanske jättekonstigt men jaja, haha!

Men ja, sedan är jag väl ungefär som du. Alltså om det du skrev i inlägget! :)

Kanske inte det svar du ville ha, men detta är jag rädd för iaf. :)

2013-04-18 » 13:16:22
» Alice

Jag blir nästan rädd för sånt jag själv tänker och det kan vara vad som helst... Att jag kommer på något helt plötsligt och sen är jag jätte rädd för det ibland är det i några dagar och vissa saker försvinner inte det bara varierar hur rädd jag är för det.

2013-04-20 » 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback