Min soulmate

Efter en sådär halvslapp dag i skolan skyndade jag hem, bakade Churros, se nedan, för första gången - Mycket goda, om ni vill kan ni få recept kommentera bara så gör jag ett inlägg med det, och åkte sen vidare till stallet.
Inte min bild (!)

Min plan var väl egentligen att rida lite dressyr på Witezz, men när jag kom till stallet tänkte jag om. Jag är nämligen lite sådär smårädd för att hästen ska halka i det blöta gräset, avskyr verkligen att rida på gräs, har ju dessutom broddat ur Witezz helt nu efter vintern, och med tanke på att ängen lika gärna hade kunnat vara ett träsk så red jag ut med Olivia och Karezz istället. Vi red 1 varv runt travrundan, precis lagom sådär när man har en timme på sig - kastade i princip ut Witezz i hagen efter och sprang iväg till bussen.

Stressigt värre, men det börjar dra ihop sig lite med mitt svenskanationella-tal som jag ska hålla på fredag och knappt har börjar på.. Så skrev lite grann på det idag, men sen cyklade jag med broder min. Alex ska leka lite med kompisar så för första gången på 4 månader sover jag helt själv här i min säng, på lommarvägen.. Usch usch... Får väl gotta mig med att jag har ca 1 timmes extra sovmorgon eftersom att halva franskaklassen är i frankrike, och jag har choklad! Tihi. Påtal om choklad så ska jag nog hämta den nu och sätta på en film!
Kramisar!
 

Publicerat den 2013-04-17 - klockan 22:49:00





fin blogg kika gärna in på min blogg och komentera gärna:)

2013-04-18 » 08:04:34

Hej!

Jag undrar ifall du har möjlighet att göra en design till mig gratis.
Måste man betala för att ha sådan din design som dig?

(det är en mode, häst, barn blogg) är 21 år.

Tack på för hand

Med vänlig hälsning,
[email protected]

Svar: Hej! Som det står innan man kommenterar min blogg så har jag inte gjort denna design själv utan det är Linnea Hultfeldt som har gjort den och man måste betala hos henne!
norinjonna.blogg.se

2013-04-18 » 14:31:39
» Ella

Shit vad fin header :0 har du gjort den själv?

Svar: Hej! Tack så jätte mycket! Nej det har jag inte gjort :/
norinjonna.blogg.se

2013-04-18 » 16:59:55

- Tack så jättemycket "!

Jag googlade, och så kom jag vidare till photoshops hemsida, och där fanns det att ladda ner :D

kram,

2013-04-18 » 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback