Never stop dreaming

Jag börjar verkligen bli dålig på det här med att blogga. Men idag skyller jag dock på att mitt nervösa jag har tagit kontrollen. Det ska bli otroligt skönt att ta en paus från tänkande och träna lite Judo. Hoppas verkligen att vi övar in nått nytt kast, och då menar jag helt nytt.

Funderar på att lista ut hur man gör en "bildspels-header" för att kunna visa lite mer direkt i headern, vad bloggen kommer att handla om. Eftersom att det egentligen faktiskt inte bara handlar om mig och Witezz, utan även om mitt tävlande inom ponnytravet. 
Så, antingen det eller så har jag kvar det här men börjar att verkligen rikta in mig på Witezz.

Gjorde lite nya knappar idag; 
Då jag tyckte att de passade lite bättre, ser snyggare ut och är mycket enklare...
 
Det är mycket i skolan nu.. Fick precis reda på att jag kanske inte får godkänt i franska, och blir jag inte det så får jag, utöver alla andra ämnen, läsa på franska steg3 igen nästa år och tenta av de olika delarna... Otroligt irriterande att ha hängande över axeln nu när det är dags för alla nationella prov och sådant.. Usch.
 
Ikväll kommer kanske mer uppdatering. Ska verkligen börja försöka att skriva om mer än bara min vardag. Börja tipsa om grejer, skriva mina åsikter om saker och ting! Kom med förslag om ni har något!

Publicerat den 2013-04-15 - klockan 17:04:30






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback