Q/A

Vad menar du med att ändra namn på biljetten?

Jo, alltså jag kontaktade ju en kille som hade vunnit 4 st meet & greet biljetter till Justin Biebers konsert. Jag frågade ju snällt ifall jag fick köpa en, men han tyckte att jag kunde få en. Problemet var dock att det redan stod ett namn på biljetten. Så vi var tvungna att få globen att byta namn från det andra namnet till mitt på en utav dem.
Och det är det som globen nu har fått för sig att neka, efter sådär ett halvår.....
 

Publicerat den 2013-04-15 - klockan 19:58:19





» Elin

Tråkigt! :( Hoppas det ordnar sig!

2013-04-16 » 06:15:01
» Wilma

Hej just nu har vi veckans blogg och tävling om gästbloggning skulle vara kul om du ville vara med då man inte behöver göra något speciellt svårt!
Veckans blogg:
http://minkrokodilochjag.blogg.se/2013/april/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

Gästbloggning: http://minkrokodilochjag.blogg.se/2013/april/vinn-en-gastbloggning-2.html#comment

Ha en trevlig dag!:)

2013-04-16 » 08:51:24
» Wilma

Tack! :D

2013-04-16 » 09:57:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback