Roses are red, violets are blue. Never say never and your dreams will come true

 

Kör go-hard-or-go-home idag. Har mitt Justin Bieber-linne på mig, lila nagellack och lila ögonskugga. Justin Biebers låtar, gamla som nya, rullar i öronen och jag uppdaterar Twitter typ 30gånger i sekunden... Ni håller väl tummarna för mig?
 
 
För att ni ska få lite inblick i vad som händer:
Pågrund av att det har hänt så mycket på Justin's tidigare konserter så har nu Friends (säkerheten på globen) bestämt sig för att höja säkerheten. Så ca 13dagar innan konserten fick jag ett meddelande på facebook som sade att de kanske inte kommer att ändra namn på biljetten. Det brann i ögonen på mig, och jag, L och R har stridit för att de ska ändra namn. De har ju ändå lovat mig detta i över ett halvår och att komma 2 veckor innan och säga nej - det funkar inte...
Så nu vet ni vad som har hänt på senaste tiden..
 

 

Publicerat den 2013-04-15 - klockan 10:12:00





Jag fattar inte.. vadå ändra namn på biljetten? Varför ska dom göra det? :)

2013-04-15 » 17:17:53
» elin

Jag fattar inte.. vadå ändra namn på biljetten? Varför ska dom göra det? :)

2013-04-15 » 17:18:29
» Maja

Hoppas!!! :) Själv blev jag av med min biljett och jag dör av ledsenhet. Men hoppas du får din biljett iallfall! :)

Jag har en ny blogg också :P

2013-04-22 » 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback