Witezz är en underbar ponny!

Efter Witezz helt underbar dressyrpass i onsdags så red jag ut igår. Jag red på långa tyglar i skritt och trav men kortade upp dem i galoppen eftersom att vi skulle galoppera först.
Jag tror att Witezz uppskattade en dag då hon bara fick.. gå. Inga krav alls, inga strama tyglar, inget tänkande utan bara få gå fritt.
 
Idag ska hon förmodligen också ridas ut men idag får hon jobba lite. Däremo ska lilla Candlelight få gå dressyr. Herre vad sur hon kommer att vara, men det hjälper henne i längden och ska man vara fin (läs; bra) får man lida pin!
 
Jag har nu fått tillbaka min data och gissa om jag är glad! Ska bara installera tillbaka allt sen är den precis som vanligt!

!!! Jag vill också bara upprepa att IZABELLE SKOGH TAXÉN ska mejla mig snarast på [email protected]. Annars dras en ny vinnare imorgon klockan 11.00 !!!
 

Publicerat den 2013-04-12 - klockan 13:36:00





» Elin

Vilken snygg fläta! Har du gjort den?

Svar: Japp :D
norinjonna.blogg.se

2013-04-12 » 14:52:06

Fina bilder. :)

2013-04-12 » 20:27:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback