120813-150813

Värme, salt, tapas, klor, stranden, palmer, fina hus, grönt, fukt, nattliv, paella, mysiga gator, god mat, gatuunderhållning.
SPANIEN
 
 
Det var verkligen helt underbart i Spanien. Värmen, kulturen,stranden... Jag längtar tillbaka, helt klart! Allt var bara så, annorlunda där borta. Trots svetten som rann längs med hela kroppen och dom blödande skavsåren på mina fötter efter mina nytvättade converse så längtar jag tillbaka. 
 

Vi låg på stranden flera timmar om dagen, trots Cissi's snack om att det endasst skulle bli 4h på stranden sammanlangt hihi, vi tittade på en film på imax i 3D, vi tittade på catedraler och basilikor, vi besökte ett choklad muséum och ett akvarium. Utöver detta strosade vi runt och andades in den spanska kulturen, shoppade och åt massor med god mat!

 
Jag kan inte tacka Cissi nog för att hon tar med mig på sånna här resor, både Italien och Spaninen. Även om jag klagar mycket på en del saker så uppskattar jag detta mer än något annat! Så tack, ännu en gång!
 
 
 

Publicerat den 2013-08-17 - klockan 18:56:00





Härligt! Var i Spanien var ni? :)

2013-08-18 » 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback