Chill-häng i lastbilen

Cissi och Olli går morgondagens marathon-bana här på Johannesberg. Det var tidig uppgång imorse, 06.30 för att vara exakt. Jag och Anna tog bussen till Rimbo där Olli hämtade upp oss, vi är nämligen hästskötare åt Cissi och Irrbloss idag när dom debuterar fullständig L:A i körning! Dressyren och precisionen har varit, många fina bilder är tagna och så fort dom kommer tillbaka från bagenomgången ska vi åka hem till resten av hästarna!





Tills dess räknar jag rosetter och tänker tillbaka på loppen - vad gjorde jag bra, vad gjorde jag mindre bra..?

Publicerat den 2013-08-24 - klockan 12:48:42





Jag skulle väldigt gärna vilja ha en bloggdesign. Skulle du vilja göra den? :)

2013-08-24 » 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback