Dagarna lider mot sitt slut

Och så gör också min "semester" med andra ord. Imorgon är det Nordiska Mästerskapen i ponnytrav där Anna ska vara förridare. Så morgondagen kommer att spenderas på Solvalla. Vet inte ifall jag åker till stallet redan idag, eller om dom hämtar upp mig på vägen till Solvalla, utan det ska jag ta reda på!
På söndag är det tävlingar för min del, även det på Solvalla. Så det blir en Solvalla helg det här! Hoppas det är Soligt väder också, haha!
 
 
Uppdateringen var dålig igår! Vädret var kasst så jag tog tag i min lilla design-kö-lista och gjorde en design! Den är inte helt klar än, utan det är lite småfix kvar, men så fort den är klar kommer den ut här. Tror att jag kommer börja på en ny design direkt. Ska örsöka beta av den dr listan så fort som möjligt så att jag sen kan göra en ny design åt mig själv! Börjar tröttna på den här, och skulle vilja se vad jag kan experimentera fram!
 
 
Vädret är ju lika kasst idag som igår, så det är väl lika bra att jag sätter igång med redigerandet! Vi hörs senare!

Publicerat den 2013-08-08 - klockan 11:11:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback