Love goes where love is

Jag har ju tjatat i evigheter. Tjatat på mig själv, skrivit det på bloggen, tjatat på mig själv med andra.
Igår hände det. 2 timmars dötid i stallet. Jag tog chansen, släpade med mig lillasyster, dator och en jacka att sitta på ut i hagen. Slog mig ner vid hästarna, satte på ett avnsitt av Desperate Housewifes och bara njöt. Jag klappade på Witezz, myste med Bolle, tricktränade Witezz och bara satt där och titta på mitt avsnitt. Det var underbart och ska helt klart göras om! Vill även säga till er andra hästnördar på min blogg - ta chansen du har att umgås med din häst på andra sätt att att träna. Oavsett om det handlar om att sitta i hagen eller om du tar din häst på en promenad eller varför inte bara sätta sig på gräsmattan utanför stallet och låta hästen beta i grimma. Fantasin har inga gränser, men oj så viktigt det är att umgås även utanför träningen!
 
 Foto: Anna och Anna-karin
 
 
 
 
 

Publicerat den 2013-08-26 - klockan 10:50:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback